סטודיו וחוגים

פילאטיס

היא שיטה לאימון גופני שנועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה קרויה על שם ממציאה, ג'וזף פילאטיס מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה. פילאטיס מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה

אימון רצועות

שריפת שומן בעזרת רצועות ניתן לבצע אימון משמעותי ועצים בכל מקום ובכל שעה, להתאים אותן לדרגת הקושי של המתאמן ולבנות מערך תרגילים אפקטיבי שמפתח כוח, סיבולת, איזון, יציבות, גמישות ושרירי ליבה,חוסר היציבות בזמן ביצוע תרגיל גורם לשרירי הליבה שלנו לעבוד באופן תמידי במהלך האימון. הרעיון שעומד מאחורי הרצועות זה למעשה אימון כנד התנגדות משקל גוף המתאמן. על כן, האימון יכול לעשות בהתאמה לכול מתאמן ובכול גיל ורמת כושר.

התעמלות בריאותית

אימון כוח עם דגש על שיפור צפיפות העצם, תנועתיות ושיווי משקל, לשכלול תנועתי יום יומי פונקציונאלי ולאיכות חיים משופרת. אימון זה מקל על כאבי גב וכאבי פרקים ומאפשר הגדלת טווחי תנועה וגמישות.

אימון פונקציונאלי

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי תוך שילוב אביזרים כגון גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים ובודי בר לשיפור סבולת כוח וגמישות.

מתיחות

שילוב של תרגילי גמישות עם תרגילי חיזוק תוך כדי דגש על יציבה נכונה, גמישות עמוד השדרה וחיזוק שרירי הבטן.

עיצוב וחיטוב

חיזוק ועיצוב כל שרירי הגוף כנגד התנגדות. עיצוב קלאסי תוך שילוב אביזרים כגון גומיות, משקולות, מדרגות, כדורים, גלילים ובודי בר לשיפור סבולת כוח וגמישות.

TABATA

הייחודיות שבאימון טבטה טמונה בכך שמצד אחד מדובר באימון קשה מאוד, אך מן הצד השני הקושי נגמר תוך 4 דקות, וזה בדיוק מה שמדרבן להמשיך. בנוסף, כ-48 שעות לאחר האימון הגוף שלכם ימשיך לשרוף קלוריות במנוחה - בניגוד לריצה ששורפת קלוריות רק בזמן הפעילות. למי זה טוב? לכל אחד שרוצה להעלות את רמת האימון שלו, לשפר את סיבולת לב הריאה, ולשרוף יותר קלוריות ויותר שומן בפחות זמן.

אימון תחנות

אימון תחנות הוא אימון המורכב משמונה תחנות בהן נעבוד כעשרים שניות בכל תחנה. בין תרגיל לתרגיל נקצה 10שניות למנוחה ולמעבר בין התחנות היתרון המשמעותי ביותר של אימון התחנות הוא רמת העניין. מדובר באימון כיפי ומאתגר שמשתנה כל הזמן כך שהשחיקה בו כמעט לא קיימת בהשוואה לשאר האימונים

יוגה

המילה יוגה היא מושג בשפת הסנסקריט. היא מוזכרת לראשונה בקאתה אופנישאד, כתב יד הודי מהמאה ה-7 לפני הספירה, ושם היא מתוארת כריכוז התודעה, כאשר החושים בשליטה. לרוב מתרגמים את המילה יוגה במושג איחוד. הכוונה היא: לאיחוד של הגוף והנפש, האדם והאל, המודע והלא מודע וכן הלאה. ביוגה סוטרה של פטנג'לי , כתב יד מהמאה ה-1 לספירה, מתואר הבסיס הפילוסופי של היוגה ב-200 משפטים קצרים. בשלושת המשפטים הראשונים מוצגת היוגה כהגבלת תנודות התודעה, במצב זה נוצר קשר אידיאלי בין הנשמה לשאר מרכיבי האדם. היום רוב האנשים שמתרגלים יוגה מתייחסים בעיקר לגוף בביצוע אסאנות - תנוחות, למרות שבמהותה יוגה היא אימון הכולל מדיטציה, תרגילי נשימה, אסאנות, ולימוד עצמי.

רגאטון

סיגנון ריקוד המשלב מוזיקה לטינית יחד עם היפ הופ,רגאיי ודאנסהול. נולד בפוארטו ריקו והתפשט ב2004 לדרום אמריקה, אירופה , אסיה ואפריקה. לאחרונה התפרסם הסגנון בעיקר בזכות הזומבה והמועדונים הלטינים. הרגאטון מתאפיין בהמון תנועות אגן והמון עבודה מהCORE ,הרגטון מפתח סיבולת לב ריאה,מחטב את הגוף ובעיקר משחרר את הנפש.

HIIT

הוא אימון קצר וממצה. מדובר על אימון אינטרוולים שמשלב בתוכו תרגילים או אלמנטים אירוביים ואנאירוביים. אינטרוולים משמעותו אימון שמחולק לקטעי עבודה. אבל האימון עצמו הוא רציף, ולכן מאוד אינטנסיבי. הרעיון הכללי באימון HIIT הוא אימון בעצימות גבוהה - כלומר, "בכל הכוח", ובמקרה הזה גם בדופק עבודה גבוה. האימון מגוון, כשכל מתאמן בונה בהתאם ליכולת שלו תרגילים שיתאימו לו אישית.

BODY PUMP

בשנים האחרונות הולכת ומתפתחת שיטת אימון יחודית הנקראת פאמפ, (Pump), שיטת אימון קבוצתית, בליווי במוסיקה אנרגטית וסוחפת. אימון הפאמפ מחטב את הגוף ע"י שימוש מיטבי במשקולות ובתרגילי משקולות שנבנו ע"י מומחי בריאות וכושר. כל התרגילים מתבצעים בקצב נוח, ומשלבת מנוחה קצרה בין התרגילים. השיעור תורם לירידה באחוזי שומן וגדילה בסיבולת וכוח, ללא פגיעה במסת השריר. העבודה באימון הזה מתבצעת מול התנגדות תוך העלאת הדופק ושיפור סיבולת לב-ריאה.

רוצים שניצור איתכם קשר?